FAQ

Pre ľahšiu orientáciu v našej poradni sme pre Vás pripravili zoznam tém, ktorých sa otázky týkajú. Môžete využiť kombináciu viacerých tém.

Novo pridané otázky

Poškodená zásielka

Dobrý deň, čo mám robiť pokiaľ zásielka prišla poškodená?

odpovedá:

Dobrý deň, bezodkladne nás musíte informovať, poslať fotografie. Každý balík je poistený, nie je problém dopravu reklamovať a prípadné poškodenie uhradiť z tejto poistiky. Tovar je bezpečnostne balený, ale nie sme ani nemôže byť zodpovední za dopravcu.

Naše webové stránky používajú cookies, ktoré nám pomáhajú zistiť, ako sa naše stránky používajú. Aby sme cookies mohli používať, musíte nám to povoliť. Kliknutím na tlačidlo „OK, súhlasím“ udeľujete tento súhlas.


Cookies sú malé súbory, ktoré webové stránky (aj tie naše) ukladajú vo Vašom webovom prehliadači. Obsahy týchto súborov sú vymieňané medzi Vašim prehliadačom a našimi servermi, prípadne so servermi našich partnerov. Niektoré cookies potrebujeme, aby webová stránka mohla správne fungovať, niektoré potrebujeme k marketingovej a štatistickej analytike. Tu si môžete nastaviť, ktoré cookies budeme môcť používať.

Nevyhnutné cookies
Analytické cookies
Marketingové cookies
ve všech produktech