Servis vo firme ABE.TEC, s.r.o.

Dátum: 01.01.2014
  | 
Kategória: Odborné vysvetlivky k produktom
Tento výrobok má zaistený autorizovaný servis priamo v servisnom stredisku spoločnosti ABE.TEC, s.r.o.. Servis je objednávaný písomne ​​alebo telefonicky.

Garantujeme:

  • originálne náhradné diely,
  • kvalifikované opravy,
  • schálené postupy priamo od výrobcu,
  • nastavenie a kalibrácia,
  • opravy vykonávame do jedného až dvoch týždňov,
  •  v prípade urgentnej opravy aj na počkanie.

Servis je vykonávaný v našom autorizovanom servisnom stredisku alebo priamo u zákazníka nasledujúcim postupom:

1. DIAGNOSTIKA Prvým krokom servisu je DIAGNOSTIKA skutočnej závady
2. PONUKA Nasleduje PONUKA riešenie zákazníkovi.
3. SCHVÁLENIE SCHVÁLENIE ponuky zákazníkom.
4. OPRAVA a KALIBRÁCIA OPRAVA a prípadná KALIBRÁCIA výrobku.
5. EXPEDÍCIA Opravený výrobok je zaslaný s faktúrou zákazníkovi.


 

Autorizovaný servis nasledujúcich značiek

 

Objednávka autorizovaného servisu

Riešenia závady po záručnej dobe majú tento priebeh. Chybný výrobok s jasne popísanou závadou zašlite dopravcom (Slovenská pošta, PPL, DPD, atď.) do sídla spoločnosti ABE.TEC, s.r.o.
Termín opravy je bežne týždeň, s dopravou k Vám môže byť až dva týždne. Pokiaľ je oprava urgentná je potrebné na toto upozorniť emailom alebo priamo v objednávke.

Kontakt na servisné stredisko spoločnosti ABE.TEC, s.r.o.

servis@abetec.cz
Telefon:+420 466 670 035
Mobil: +420 733 533 932

ABE.TEC, s.r.o.,
č. p. 43,
530 02 Ostřešany

Kde je zaisťovaný záručný a pozáručný servis

Všetok záručný a pozáručný servis sa vykonáva v servisnom stredisku spoločnosti ABE.TEC, s.r.o., ktoré je priamo v sídle spoločnosti. Servisné stredisko je vybavené všetkým potrebným pre autorizovaný servis vrátane originálnych náhradných dielov od výrobcu.

ve všech produktech